zeesleperic.reismee.nl

examencommissie

Zo, vandaag het Laatste Oordeel gekregen van M.C.: Dame, Heren: jullie mogen op stage.

Bedankt heren examencommissie, ik ga mijn best doen en tot volgend jaar!

Hm,, nu weer over tot de orde van de dag:
ik heb nog geen koffer, nog geen praktische laptoptas, nog een kamer vol met mijn 'leuke' spulletjes [rommol, red], weet de gemeente nog niet dat ik wegga, en dat mijn meisje op het huisje gaat passen. Krijg ik donderdag avond mijn laatste vaccinatie (huil..) en moeten we vrijdag nog bij het Fairmount hoofdkwartier langs voor de laatste instructies (en een stagecontract).

Het schip waarop we gaan varen: SCHIP!

Goossensch zou zeggen: spanning is gezond, tot op zekere hoogte.

Tot later!

Reacties

Reacties

jurian

eej! fackin mooi gast! we gaan er gewoon vandoor hè! nu gaat het echte leven pas beginnen!
wel een origineel mailtje trouwens van onze trouwe stagebegeleider:P
wanneer moet je vertrekken?

Justin

Wat een bofkont ben je toch ook. Ik mag morgen nog lekker ISM gaan maken;) hiep hiep...

Succes en veel plezier op stage!

Joep

echt supergoed nieuws dat je meisje op je kamer gaat letten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!